Posle dva meseca 20 – oro polaznika uspešno je završilo obuku za digitalni marketing u on lajn formatu, koju je organizovala Nacionalna služba za zapošljavanje. Obuka je realizovana tokom decembra prošle i januara ove godine i trajala je 5 nedelja.
Uslov za upis kandidata za digitalni marketing bio je da su na evidenciji Nacionalne službe zapošljavanja i da imaju minimum završenu srednju školu.
Polaznicima su u niškoj Filijali Nacionalne službe za zapošljavanje uručeni sertifikati.
„Ono što nas posebno raduje je činjenica da je jedan od polaznika već došao do posla. Pretpostavljamo da mu je i znanje koje je stekao na ovim obukama pomoglo da lakše pronađe posao. Tokom obuke polaznici su dobijali novčanu naknadu u iznosu od 20 hiljada dinara“, kaže Boban Matić, direktor NSZ, Filijale u Nišu.
Prema raspoloživim podacima NSZ i dalje su iz oblasti visokog obrazovanja najdeficitarnija zanimanja profesori francuskog i nemačkog jezika, matematike, fizike, informatike, farmaceuti i učitelji.
Što se srednjeg obrazovanja tiče, to su zanimanja iz oblasti auto i tekstilne industrije, zatim vozači, pružaoci usluga u oblasti elektro i mašinske struke. Na teritoriji Niša sa okolinom, posao trenutno traži 29.000 ljudi, dok na području grada radno angažovanje čeka preko 19.000 nezaposlenih, što je za 13 posto manje u odnosu na isti period prošle, a 50 odsto manje u odnosu na pre 9 godina.