Gradsko veće usvojilo je poslednjoj sednici odluku o izmenama i dopunama Odluke o javnom gradskom i prigradskom prevozu putnika što će omogućiti da građani Niša jednom godišnje imaju mogućnost da se izjasne o kvalitetu gradskog i prigradskog prevoza. Nišlije će to činiti putem anketa, kazao je Miljan Anđelković iz Gradske uprave za komunalne delatnosti.
On je dodao da će se rezultati znati nakon 15 dana od završetka anketiranja.
„Ukoliko većina građana nije zadovoljna pruženom uslugom, Gradska uprava za komunalne delatnosti i inspekcijske poslove sačinjava informacije sa predlogom za otklanjanje nedostataka i dostavlja ih Gradskom veću“, kazao je Anđelković.
Prema njegovim rečima, otklanjanje svih potencijalnih nedostataka biće moguće kada Gradsko veće usvoji predložene mere.
Gradski prevoz u Nišu je poslednih godina obeležilo niz novina za kvalitetnije usluge. Jedna od njih je aplikacija za mobilni telefon uz pomoć koje putnici mogu da saznaju za koje vreme stiže autobus gradskog prevoza, a autobusku kartu mogu da plate i plastičnom karticom koja funkcioniše na principu dopune.
Osim toga, Direkcija za javni gradski prevoz vodi računa o tome da li u vreme letnjih vrućina rade klime u autobusima, a posebno se obraća pažnja na ispravnost autobusa u gradskom prevozu.